sobota, 8 sierpnia 2009

Kilka fotek

Ponizej cos co zszokowalo mnie totalnie a mianowicie darmowy posilek na pokladzie i to jeszcze jaki! Kto podrozowal tsanimi liniami rozumie moje zdziwienie!















Dalej ja na tle palacu krolewskiego.














A ponizej proba zjedzenia czegos hidzpanskiego w Hiszpani, jak widac dostalem kawal miecha, frytki i jakies warzywa, nic specjalnego, ale obiecuje ze z Peru zobaczycice nieziemskie kulinarne odkrycia.

Ponizej ja podczas nocnego wypadu na miasto, za mna prawdziwe bonzai, w samym centrum Madryty. Natomiast ja sam pod dosc duzym wplywem, greckiej Metaxy :)


A ponizej okolice palacu krolewskiego, w ktorych znajduja sie wypasione ogrody ktore naprawde robia wrazenie, ale jak juz pisalem to po prostu trzeba zobaczyc.


A na na koniec kilka fotek z lotu ptaka, najpierw okolice Wraszawy a potem goraca Hiszpania.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz